wtorek, 8 października 2013

Fantazje czas zacząć...

Cóż... witam!
Zapewne niektórzy mnie kojarzą, zwę się Ekoni, dla bardziej wtajemniczonych Eko. Od roku planuję założyć tego typu bloga, na którym będę mogła wypisywać wszystkie moje obiekcje, publikować najbardziej pokreślone szkice, na temat wszelki, bez grupowania czy rozszczepiania się niepotrzebnie na mniejsze blogi tematyczne. Informować tu będę na jakim blogu obecnie się skupiam (wykluczając Za szarym kamieniem) i pokazywać czasem małe spoilery. 
Obecnie przedstawiać będę mój ostatni dorobek jakim jest fan fiction Bravestarra, a szczerze Wam powiem - trochę się tego tałatajstwa nazbierało...
Nim jednak cokolwiek rozwinę w tym temacie wrócę z powrotem to wiodącego tematu naszego pierwszego posta. Nie będę owijać w bawełnę, iż blog jest skończony - bo nie jest. Czynniki szkolne i leń stanowczo utwierdzają mnie, iż kontynuacja całej budowy strony może zaczekać. Szata graficzna jest skromna, lekka i tak ma być. Ostatnio zabawa z kodami jakoś mało mnie pociąga toteż tym bardziej dam sobie na jakiś czas spokój z CSS-ami. Przytoczę jeszcze bardzo ważny element tego bloga - etykiety. Pokochajcie je, gdyż bez nich się tutaj pogubicie. Każdy post będę oznaczać taką oto etykietką, by potem szukając jakieś wybranej przez Was frazy waszym oczom mógł ukazać się cały ogrom postów z nią związanych. 

No i tak... wielkie otwarcie czas zacząć! Mam nadzieję, że wszyscy odwiedzający będą się dobrze bawić! C:

Tyle słów wstępu, ale znając życie pewnie czegoś zapomniałam...
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz